Treasure Island

I helgen s har vi alle sammen, oss pluss nesten hele familien til Stacy, vrt p Treasure Island.
Helgen startet med at pappaen til Stacy (grandpa) og snnen hennes, Dalton, kom sammen med kjretsen, Ashley, og datteren, Ellie, til oss p fredag kveld. Makayla og jeg var i kirken akkurat nr dem kom og vi var ikke hjemme fr i 21:00-21:30 tiden.
Nr vi kom hjem bestemte vi oss for natt-bade. Det var veldig gy, Ellie ble ogs med :-) Vi mtte vre stille siden klokka var mye, men haha, hvor lett er det med en to r gammel jente? Heldigvis var vi ikke ute i bassenget s veldig lenge.

Jeg m fortelle dere om senge-situasjonen, for den var ganske morsom. Todd og Stacy sov p rommet sitt, grandpa mtte sove i senga mi, s jeg mtte flytte inn p rommet tilMakyla, Dalton og Ashley sov p sofaen, jeg er ikke helt sikker, men jeg tror kanskje Ellie sov sammen med Todd og Stacy eller s sov hun p sofaen hun ogs. Og i tillegg til at vi hadde brukt opp alle steder det er mulighet for sove har vi tre hunder og en katt :p
Haha, det var helt kaotisk her, vi har bare en etasje og huset er ikke veldig stort s det var ganske trangt her en liten stund... MEN, det gikk helt fint!

P lrdag var vi frst p baby showeren til Amber, hvis du ikke har lest innlegget s kan du lese dether. Vi dro rett hjem etter baby showeren og hentet tingene vi skulle ha med oss til stranden ogs dro vi :-) Det var ca n time kjre, s det var ikke s veldig langt. Vi gikk opp p hotellrommet og vi hadde den utsikten! Vi visste ikke engang om vi kom til f utsikt mot havet, s det var bare en bonus! Det var kjempefint der, hvit sandstrand, bltt vann, solen strlte, alt var bare helt supert!

Nede p stranden mtte jeg resten av familien til Stacy, nieser, broren, barna til niesene hennes og kjrestene til alle sammen...
Og Rita, etter 24 r og x-antall utvekslings studenter, du er fortsatt favoritten ;-)
Vi spilte volleyball i vannet til langt utp kvelden, det var faktisk varmere i vannet enn det var i lufta :o

Vi dro ut etter vi hadde badet og kjpte middag. Og da s jeg en vanlig buss for frste gang! Jeg har faktisk ikke, de fire ukene som jeg har vrt her sett en vanlig buss. Todd har sagt at den kollektive transporten er helt forferdelig her vi bor, s det eneste jeg har sett av busser er skolebusser.
Etter middagen gikk Todd og jeg ut p stranda for se etter skilpadder. Det var et snt nett oppe p land hvor skilpaddene la fra seg eggene sine, men vi s ingen skilpadder. Vi gikk bortover stranden og plutselig hadde vi gtt s langt at vi var ved et annet hotell :p Det var veldig deilig g ute s sent for det var ikke s sinnsykt varmt. Vi fant til og med noen veldig fine skjell. Det var snegler inne i noen av dem og Todd hadde det veldig gy med late som han kastet dem p meg...

Sndagen var vi p stranden store deler av dagen. Vi fisket faktisk og gjett hva vi fikk p kroken... En hai :o En mini-hai selvflgelig, vi fikk faktisk ganske mange etterhvert. Vi hadde en btte full av haier. Og p kroken s hadde vi reker...
Vi var ogs innom en butikk. Der kjpte jeg en Treasure Island kiste, som dere ser over, og kort som jeg skal prve f sendt avgrde... Det tok meg fire uker kjpe dem, s jeg hper jeg er litt raskere med sende dem :p Jeg fikk ogs en gave av snilleste Todd :-) :-) Et Florida-skilt med navnet mitt p.

Kvelden besto av leker og leting etter skjell. Ellie, Todd, Riley og jeg var p stranda ganske lenge og Ellie p to r ville jo ikke g selv s jeg gikk rundt bar p henne i mer eller mindre n time, og armen min var ganske sliten etterp, selvom hun ikke veier spesielt mye.
Jeg hadde forresten i en flette for f krller i hret ogs plutselig s sier Ellie: Braid my hair, braid my hair... S jeg spr om hun skal ha lik flette som meg og det skulle henne ;-) Hun var s st med den fletta! Det er den minste fletta jeg noen gang har flettet :-)

Jeg vant forresten! Corn hole heter leken.
Her er et bilde til deg pappa, det var masse alligatorer der ;-)

Mandag hadde vi fri fra skolen fordi det var Labor Day. Vi dro hjem fra stranda, og dro ut for spise middag. Vi spiste middag sammen med dtrene til Todd. Vi var p en restaurant jeg ikke har vrt p fr, Olive Garden.

Hper alle har hatt en fin uke s langt! Bare to dager igjen til helg :-)