Treasure Island

I helgen så har vi alle sammen, oss pluss nesten hele familien til Stacy, vært på Treasure Island.
Helgen startet med at pappaen til Stacy (grandpa) og sønnen hennes, Dalton, kom sammen med kjæretsen, Ashley, og datteren, Ellie, til oss på fredag kveld. Makayla og jeg var i kirken akkurat når dem kom og vi var ikke hjemme før i 21:00-21:30 tiden.
Når vi kom hjem bestemte vi oss for å natt-bade. Det var veldig gøy, Ellie ble også med :-) Vi måtte være stille siden klokka var mye, men haha, hvor lett er det med en to år gammel jente? Heldigvis var vi ikke ute i bassenget så veldig lenge.

Jeg må fortelle dere om senge-situasjonen, for den var ganske morsom. Todd og Stacy sov på rommet sitt, grandpa måtte sove i senga mi, så jeg måtte flytte inn på rommet til Makyla, Dalton og Ashley sov på sofaen, jeg er ikke helt sikker, men jeg tror kanskje Ellie sov sammen med Todd og Stacy eller så sov hun på sofaen hun også. Og i tillegg til at vi hadde brukt opp alle steder det er mulighet for å sove har vi tre hunder og en katt :p
Haha, det var helt kaotisk her, vi har bare en etasje og huset er ikke veldig stort så det var ganske trangt her en liten stund... MEN, det gikk helt fint!

På lørdag var vi først på baby showeren til Amber, hvis du ikke har lest innlegget så kan du lese det her. Vi dro rett hjem etter baby showeren og hentet tingene vi skulle ha med oss til stranden også dro vi :-) Det var ca én time å kjøre, så det var ikke så veldig langt. Vi gikk opp på hotellrommet og vi hadde den utsikten! Vi visste ikke engang om vi kom til å få utsikt mot havet, så det var bare en bonus! Det var kjempefint der, hvit sandstrand, blått vann, solen strålte, alt var bare helt supert!

Nede på stranden møtte jeg resten av familien til Stacy, nieser, broren, barna til niesene hennes og kjærestene til alle sammen...
Og Rita, etter 24 år og x-antall utvekslings studenter, du er fortsatt favoritten ;-)
Vi spilte volleyball i vannet til langt utpå kvelden, det var faktisk varmere i vannet enn det var i lufta :o

Vi dro ut etter vi hadde badet og kjøpte middag. Og da så jeg en vanlig buss for første gang! Jeg har faktisk ikke, de fire ukene som jeg har vært her sett en vanlig buss. Todd har sagt at den kollektive transporten er helt forferdelig her vi bor, så det eneste jeg har sett av busser er skolebusser.
Etter middagen gikk Todd og jeg ut på stranda for å se etter skilpadder. Det var et sånt nett oppe på land hvor skilpaddene la fra seg eggene sine, men vi så ingen skilpadder. Vi gikk bortover stranden og plutselig hadde vi gått så langt at vi var ved et annet hotell :p Det var veldig deilig å gå ute så sent for det var ikke så sinnsykt varmt. Vi fant til og med noen veldig fine skjell. Det var snegler inne i noen av dem og Todd hadde det veldig gøy med å late som han kastet dem på meg...

Søndagen var vi på stranden store deler av dagen. Vi fisket faktisk og gjett hva vi fikk på kroken... En hai :o En mini-hai selvfølgelig, vi fikk faktisk ganske mange etterhvert. Vi hadde en bøtte full av haier. Og på kroken så hadde vi reker...
Vi var også innom en butikk. Der kjøpte jeg en Treasure Island kiste, som dere ser over, og kort som jeg skal prøve å få sendt avgårde... Det tok meg fire uker å kjøpe dem, så jeg håper jeg er litt raskere med å sende dem :p Jeg fikk også en gave av snilleste Todd :-) :-) Et Florida-skilt med navnet mitt på.

Kvelden besto av leker og leting etter skjell. Ellie, Todd, Riley og jeg var på stranda ganske lenge og Ellie på to år ville jo ikke gå selv så jeg gikk rundt å bar på henne i mer eller mindre én time, og armen min var ganske sliten etterpå, selvom hun ikke veier spesielt mye.
Jeg hadde forresten i en flette for å få krøller i håret også plutselig så sier Ellie: Braid my hair, braid my hair... Så jeg spør om hun skal ha lik flette som meg og det skulle henne ;-) Hun var så søt med den fletta! Det er den minste fletta jeg noen gang har flettet :-)

Jeg vant forresten! Corn hole heter leken.
Her er et bilde til deg pappa, det var masse alligatorer der ;-)

Mandag hadde vi fri fra skolen fordi det var Labor Day. Vi dro hjem fra stranda, og dro ut for å spise middag. Vi spiste middag sammen med døtrene til Todd. Vi var på en restaurant jeg ikke har vært på før, Olive Garden.

Håper alle har hatt en fin uke så langt! Bare to dager igjen til helg :-)