Jeg er i Florida!

Hei dere!

N har jeg kommet meg trygt frem til Florida og reisen startet allerede 4:00am. Da gikk bussen fra hotellet til flyplassen. Jeg satt mobilen p ringing 2:30am siden jeg ikke hadde pakket alt jeg skulle. Jeg sto opp fikset meg, pakket kofferten og prvde og f s mye som mulig opp i hndbagasjen siden jeg ikke ville betale s mye i overvekt :p Jeg fikk melding av Nate rundt 3:15am hvor hun spurte om jeg hadde sttt opp! Hun og Frong hadde sttt opp tidlig for si hade til meg :D Det hadde jeg overhode ikke forventet! De var s utrolig snille og hjalp meg ned med bagasjen min, hentet "breakfast to go" til meg og sto sammen med meg og ventet p bussen.

Nate til venstre og Frong til hyre :-)

Nr vi kom til flyplassen rundt 5:00am ble vi delt inn i grupper fordi vi skulle da fra forskjellige terminaler. Jeg dro fra terminal A og siden flyet mitt gikk 6:00am mtte jeg sjekke inn frst. Og det gikk bra det, helt til jeg skulle betale for overvekt. Jeg hadde 7,5 pounds over det jeg fikk lov til og mtte betale $100. Det hadde tydeligvis ikke noe si hvor mye eller lite overvekt jeg hadde for nr jeg og en av lederne fra AYA gjorde kofferten min et par pounds lettere var det fortsatt $100 jeg mtte betale. Men det var ikke de $100 som var problemet, det var noe med kassa og at den ikke ville ta i mot penger for min baggasje, noe som ikke hadde gjort meg noe i det hele tatt :p hahaha! Men s gr hun som hjelper meg og spr sjefen sin om hva hun skal gjre, for hun fr det ikke til. Og da sier sjefen: Nei, selvflgelig fr du det ikke til. Baggasjen hennes er internasjonal, det vil si at hun ikke trenger betale, du m bare feste en lapp p kofferten hennes som sier at denne er tung.
Tror dere jeg ble glad eller? :D Da sparte jeg de $100 :D :D

Vi brukte ganske lang tid p min innsjekking og i tillegg s mtte jeg vente p ei annen jente sin innsjekking klokka var 5:20am. Lederen til AYA begynte bli litt stresset henne ogs s hun sa til meg at hvis bagasjen til denne jenta ikke er ferdig eller i orden i lpet av fem minutter s mtte jeg g til security alene. Det var egentlig meningen at lederne skulle flge oss dit. Men heldigvis var bagasjen hennes i orden i lpet av et par minutter og da smlp vi til security. Jeg gr igjennom og nr jeg har ftt alt ned i veska igjen og er p vei til gaten er det tte minutter til boarding! Herregud, s stresset jeg var. Jeg visste ikke engang hvor gaten var :p

Men jeg fant den med engang og siden jeg ikke hadde 1.klasse og snne dyre plasser mtte jeg vente med g p flyet. S jeg rakkdet!

P flyplassen i Miami mtte jeg vente i tre timer. Flyet videre til Tampa gikk ikke fr 12:15pm. S jeg gikk og kjpte meg frokost, siden jeg ikke likte det som var i boksen jeg fikk p hotellet :p Spiste og fant etterhvert ut at jeg kunne vre gratis p nettet i 30 minutter :D woohoo!
Gaten flyet mitt gikk fra ble endret rett fr boarding, s jeg gikk til riktig gate og gikk ombord i flyet. Flyet var da allerede en halvtime forsinket. Flyet begynner etterhvert kjre bortover, men stopper rett fr den lange strekningen der flyet pleier lette. Der blir vi stende i over n time! Vi drar fra Miami rundt 1:30pm og jeg skulle egentlig vrt i Tampa 1:18pm. Jeg sender melding til Stacy og sier at flyet er forsinket, men at jeg sitter p flyet og har det bra. Rundt 2:15pm er jeg i Tampa og der sto Todd, Stacy og Makayla og ventet p meg med plakat, blomster og en delfin!

Vi dro rett p et senter for spise en tidlig middag p Red Robin og jeg, av alle personer og for frste gang i USA, bestilte en hamburger. Og etter vi var ferdig med spise gikk vi litt rundt p senteret og kikket i butikkene. Det var et super stort senter og det varmange butikker der! Hadde ikke jeg vrt med min amerikanske familie hadde jeg nok rotet meg bort :p P vei hjem igjen mtte vi stoppe og levere fra oss Makayla, henne skal vre hos pappaen sin denne helgen. Men kommer tilbake til oss p mandag igjen :-)

Jeg klarte selvflgelig blunke nr Stacy tok bilde, men dette er tatt rett fr vi dro fra senteret :-)

Her er bilder av huset jeg skal i i de neste 10 mnedene :D Det er s fint! Det er til og med basseng i hagen! Jeg gleder meg til bruke det!
Det er forresten veldig varmt her, selvom det er overskyet er det som g inn i en badstue nr jeg gr ut dra!

Jeg var s heldig fikk enda en gave! Jeg fikk amerikansk sjokolade, spe og body lotion fra favoritt butikken til Stacy :-)